lunes, 7 de marzo de 2016

Autoretrat Literari

L'ART ÉS SABER DISTINGIR-LOS

·M'agrada Jugar a futbol.

·M'agrada eixir i conéixer coses noves diàriament, disfrutant la meua vida diàriament.

·M'agrada la creativitat d'un mateix.

·M'agraden els videojocs en el mòbil.

·No m'agrada les persones falses i les persones amb poca personalitat.

·No m'agrada la violencia de género.

EL MEU AUTORETRAT

L'animal que m'agradaria ser si no tinguera més remei seria
El menjar... Donuts
El joguet... un baló de futbol
El carrer... Yecla
Personatge històric... Bob Marley
Una planta... NS/NC
Un llibre... Lazarillo de Tormes
Accident geogràfic... Els volcans i la platja
Una pel·lícula... Rompiendo las reglas
L'olor... de les roses 
La teua peça de roba preferida... dessuadores o jaquetes


No hay comentarios:

Publicar un comentario