lunes, 7 de marzo de 2016

Microrelats

El terme "microrrelato" va ser utilitzat per primera vegada en 1977 per l'escriptor mexicà José Emilio Pacheco en els seus Inventaris. El microrrelat no és un poema en prosa, ni una faula ni un conte, encara que compartisca algunes característiques amb este tipus de textos, sinó un text narratiu brevíssim que compte una història, en la que ha d'imperar la concisió, el suggeriment i la precisió extrema del llenguatge, sovint al servici d'una trama paradoxal i sorprenent.






MICRORELAT: Paco Tejado










Estàs a casa, i és de nit, i apagues l'última llum. Quin estrany: de sobte tot desapareix










EL MEU MICRORELAT AMB PACO TEJEDO

·Quan vaig despertar el dinosaure encara estava allí.

·When I woke up the dinosaur still it was there

Títol: Coneix-te a tu mateix

Humor: Recordes el meu primer dia, el meu primer somriure , la primera vegada que em sentia perdut avui decidisc conèixer-me al meu mateix però, I si no m'agrade?

Seriosa: Des de xicotet em preguntava qui era? d'on vènia? em mire a un espill i em vaig morir.







No hay comentarios:

Publicar un comentario